30 Finalna Konferencija – Invitation for Tender 30 Final conference, SODI-PN:2007RS110
Poštovani,
Solidaritätsdienst International e.V. (SODI) u saradnji sa Udruženjem Roma Braničevskog okruga (URBO) realizuje projekat „Poslovni inkubator Požarevac: Promocija zapošljavanja i zapošljivosti Roma, povratnika i interno raseljenih lica u Braničevskom regionu“. (broj projekta SODI: 2007RS110).
Pozivamo Vas da učestvujete na ovom Tenderu za Finalnu konferenciju, koji je objavljen u okviru Projekta Biznis inkubator Požarevac.
LOT 1:
Ponuđač će obezbediti: Smeštaj i ishranu učesnika završne projektne konferencije do 3 dana
Naime, ponuđač je dužan da obezbedi:
· Ketering usluga za 25 učesnika
· Pauze za kafu za 25 učesnika
· Noćenje za 25 učesnika.
· Sala za konferencije i tehnologija
LOT 2:
Ponuđač će obezbediti: Dizajn i štampanje konferencijskog/promo materijala za učesnike tokom Finalne prezentacije.
Naime, ponuđač će obezbediti: 50 promotivnih paketa sa odštampanim logotipom koji se sastoji od:
· Folder
· Sveska A4
· Sveska A5
· Olovka
· Torba
· Majice
U prilogu možete naći Antikorupcijski kodeks, ToR, obrazac za podnošenje prijave i obrazac za Finansijsku ponudu. Rok za podnošenje ponuda je 12.02.2025 godine do 12:00 časova. Svaki tender primljen nakon ovog roka biće automatski odbijen.
S poštovanjem,
Projektni tim
Biznis inkubator Požarevac (BIP)
Udruženje Roma Braničevskog okruga (ARBD)
Dear Sir or Madam,
Solidaritätsdienst International e.V. (SODI) in cooperation with Association of Roma Branicevo District (URBO) implementing the project “Business incubator Požarevac: Promotion of employment and employability of Roma, returnees and internally displaced persons in the Braničevo region.” (SODI project number: 2007RS110).
We would like to invite you to participate in this Tender Final conference, published under the Project, Business incubator Požarevac.
LOT 1:
The bidder shall provide: Accommodation and meals for final project conference participants up to 3 days
Namely, the bidder shall provide:
· Catering service for 25 participants
· Coffee breaks for 25 participants
· Overnight Accomodation for 25 participants.
· Conference room and technology
LOT 2:
The bidder shall provide: Design and printing of conference / promo material for participants during the Final presentation.
Namely, the bidder shall provide: 50 Promotional packages with inprinted Logos consisting of:
· Folder
· Notebook A4
· Notebook A5
· Pencil
· Bag
· T-shirts
Please find attached Anti-Corruption Codex, ToR, the Template for submission and Financial Offer. The deadline for submission of tenders is 12.02.2025, at 12:00 hours. Any tender received after this deadline will be automatically rejected.
Sincerely,
Project Team
Business incubator Požarevac (BIP)
Association of Roma Branicevo District (ARBD)
OVDE MOŽETE PREUZETI POTREBNU DOKUMENTACIJU